Известни български личности казват “Стига мрънка” в социална кампания

| Любопитно

Кампанията се организира от националното експо за квалифицирани кадри Career Show 2019

Редица известни български личности в лицето на актьори, влогъри, журналисти, предприемачи и представители на бизнеса се обединиха в социалната кампания #стигамрънка. Тя цели да “тегли чертата” на вечното мрънкане и да призове онези, на които им е писнало да чуват как “нищо не може да се оправи”, а искат да действат както за своето развитие, така и за това на страната ни.

Организаторите от Career Show 2019 дават старта на кампанията с кратка видео компилация, в която Крис Захариев, Десислава Стоянова, Христо Калоферов, Неда Спасова, Митко Павлов, Георги Любенов, Радост Тодорова, Сана, Диди, Георги Малчев, Тео и Рая от радио Fresh, Студио “Змей”, Ива Дойчинова, Марио Мишев, Александър Иванов и други казват “Стига мрънка” и отправят своето вдъхновяващо послание към зрителите. Разбира се, това е само началото: “Призоваваме всеки да се включи и изобщо не се иска много за това - може да сподели текст, видео или снимка на стената си/в социалните си мрежи с #стигамрънка, като отправи своето послание към скептиците”, разказва Виктория Добринова, част от екипа на Career Show.

“Идеята за кампанията се зароди, когато започнахме организацията на експото Career Show 2019, насочено към квалифицирани кадри в България, и тя-каузата е много лична. Нашият екип е именно от представители на такива хора - които виждат възможности и своето развитие в страната ни, затова не можем да повярваме, когато някой каже “Няма къде да работя, няма развитие за мен тук”. Това го доказва и големият интерес от страна на работодателите, които ще се включат в събитието на 10 септември в Арена Армеец”, допълва Виктория. “Обърнахме се за подкрепа към известни личности, които се развиват в страната ни, и са страхотен пример за това, че възможностите са много.”.

“Синдромът Пенчо”, както го наричат организаторите, е в основата на кампанията #стигамрънка, но според тях той може да бъде “излекуван” с показване на добрите примери, които да бъдат следвани. Тази инициатива е и в основата на организацията на Career Show 2019. На 10 септември експото ще срещне 150 работодатели с 2000+ квалифицирани кадри от България и чужбина, които искат да се развиват в страната ни.