"Осинови кошер!"

200 души вече са осиновили кошер, каза в ефира на „Дарик“ Сергей Петров, който е един от създателите на кампанията „Осинови кошер“. Няколко са целите на кампанията  - да се дигитализира пчеларството в България, пчеларите да получават достойно заплащане за меда си, а и да се популяризира пчеларството.

Заедно с екипа си Попов, който е авиационен инженер по професия, разработва високотехнологични устройства за наблюдение на кошерите. Разбират, че това не е достатъчно, за да се помогне на бранша, когато попадат на прогнозата на Европейската комисия, че до 2022 година пчеларите в България ще намалеят с една трета.

Решението на всеки проблем трябва да се прави с любов, смята Сергей Петров. С него разговаря Екатерина Катрачева, чуйте: