Томислав Цолов от APRA Porter Novelli в "Седмицата"

APRA Porter Novelli, това е една от най-големите комуникационни агенции в света. 

Първи се свиват комуникационните бюджети, но за съжаление последни се възстановяват, ето защо по целия свят се усети рязко последствията от коронавирусаната епидемия, посочи Томисла Цолов, управител на APRA Porter Novelli.

75 процента от компаниите следят поведенито на брандовете по време на кризата и това ще има отражение след отминаването на пандемията, посочи той.

Какво прави света за да помогне на медиите за да останат те и да информират хората и след пандемията?

Според Томислав Цолов, в Европа вече започва да се мисил в тази посока, ЕК разполага с инструменти, които ще използва, а отделните правителства действат като провеждат разяснителни кампании, финансирани от държавата, насочени към традиционните медии.

По тази начин се постигат две цели - хората се информират за важни неща, свързани със здравните и противоепидемичните мерки, а от друга, се подпомагат традиционните и утвърдени медии, посочи Цолов.

Според него, традиционните медии се оказват важен елемент в борбата с фалшивите новини, които заливат обществата, особено в трудни моменти.

Предприемат се и други, чисто икономически мерки, насочени към подкрепа на медиите.

В България вече започнаха да затварят големи и традиционни медии и Цолов  даде пример с вестник "Черно Море" във Варна.

Обществото има нужда да бъде инфоримрано и то правидво информирано от утвърдените медии с история, посочи още той.

Чуйте всички теми в разговора: