Туризъм и изкуствен интелект – една неочаквано добра комбинация!
И вие ли се чудите как и къде да прекарате това странно лято? За пръв път ще имате нов съветник, който ще стои в джоба ви и когато го попитате, незабавно ще отговаря на въпросите, свързани с почивката ви – от плажове и цени на шезлонги, до препоръки за културен туризъм и забавления.
Този съветник е чатбот и се казва ЧАТИ. Той е разработка на ИТ компанията Абилитикс, уеб сайта egoist.bg, Националното Дарик Радио и най-голямата неправителствена организация в сектор туризъм – Сдружение „Национален борд по Туризъм”.
Използването му е безплатно. Целта му е да подпомогне българския турист в условията на безпрецедентна криза, предизвикана от COVID-19.
Създателите на ЧАТИ, водени от идеята, че „ДОВЕРИЕТО И ИНФОРМИРАНОСТТА” са ключът към обгрижени и доволни туристи, почиващи в безопасни места, създадохме с общи усилия за първи път изкуствен интелект, който ще отговаря бързо, коректно и адекватно на многото въпроси на потребителите.
С ЧАТИ туристите ще могат да си пишат и дори да разговарят като със свой близък приятел, който е обиколил и познава България, нейните невероятни кътчета, природа, паметници, културно-исторически дестинации, музеи, винени изби, планини и морски курорти, възможностите за здравен туризъм и балнеолечение, голф игрища.
КАК ДА ГО ИЗПОЛЗВАМЕ В 7 ЛЕСНИ СТЪПКИ?
1. Чатботът се предоставя БЕЗПЛАТНО;
2. За да започнете разговор с чатбота „ЧАТИ”, отидете на следния адрес.
3. „ЧАТИ” ще дава отговори на посетителите, чрез задаване на гласови команди на български;
4. Туристите ще са проактивна страна, ще могат да оставят лично впечатление в кратък quiz с 3 въпроса - какво е нивото на обслужване, какво е нивото на хигиена и мерки взети с оглед COVID-19;
5. Чатботът ще ви спести десетки часове, четене и слушане на разнопосочна информация за туризма в България, включително спекулативна и фалшива;
6. Най-важното е, че изкуственият интелект ще бъде „подготвен” да дава адекватни отговори във връзка с Коронавируса;
7. ЧАТИ се обучава, на база на оставените впечатления от туристите и ще да дава все по-добре насоки към почиващите за най-добрите места за почивка в България. А екипът допълнително разработва нови локации и региони, за да бъде продуктът още по-полезен за туристите в България.
Всеки месец на 5-то число, 5 награди ще отиват при 5 късметлии, които са споделили впечатленията си за туризма в България в quiz-a. 5-те награди ще се разиграват в томбола, организирана от създателите на ЧАТИ. 5 печеливши ще се радват на Наградите от томболата са куфар, чадър, плажна чанта, външни батерии и хладилни чанти за плаж. А голяма награда ще бъде ПОЧИВКА - уикенд за двама на българското море. Тя ще бъде изтеглена в края на кампанията.
ПРОБВАЙТЕ ГО СЕГА?
• Отидете на следния адрес.
• След като започне разговора, изберете: участие в Играта или разговор с един от 5-те туристически гид-а;
• Чатботът ще ви води в процеса бързо и лесно;
ЧАТИ може да се ползва и в:
• https://egoist.bg/
• http://tourismboard.bg/
КОЙ СТОИ ЗАД ИЗКУСТВЕНИЯ ИНТЕЛЕКТ „ЧАТИ”:
- ИТ РАЗРАБОТЧИКЪТ „АБИЛИТКС” – Българска ИТ компания, разработваща иновативни технологични решения на базата на изкуствен интелект. С множество успешни проекти за големи български и международни брандове като Coca Cola, LVMH, Contour Global, Виваком, A1, ПроКредит, BNP Paribas PF, ДСК и други.
- ИНСТИТУЦИОНАЛЕН ПАРТНЬОР „НАЦИОНАЛЕН БОРД ПО ТУРИЗЪМ” - представлява обединения интерес на туристически сдружения (браншови, регионални и продуктови организации), общини, крупни инвеститори, в областта на туристическиата индустрия и свързаните с нея отрасли в икономиката.
- МЕДИЕН ПАРТНЬОР „ЕГОИСТ” – онлайн издание, което поднася теми, интересуващи младите – активни, икономически независими, интелигентни и информирани; готови за ежедневна доза провокация, нова журналистика, качествено съдържание.
- МЕДИЕН ПАРТНЬОР „ДАРИК” - Първото и единствено частно радио в България с национален лиценз. Със своя специфичен формат Дарик дава възможност за безгранично разнообразие от теми, гости, програмни елементи, които превръщат всеки ден в неповторимо преживяване за слушателите.