Защо всеки трябва да използва мобилно банкиране?

Всеки клиент на Райфайзенбанк може да активира мобилното банкиране изцяло онлайн. С RaiMobile можеш да правиш преводи за секунди, да управляваш лесно картите си и да планираш разходите си.

Днес в рубриката ни  „Думата имат специалистите“ на гости ни е Мариела Атанасова, Директор "Индивидуално банкиране" в Райфайзенбанк.

От активните клиенти всеки трети ползва активно мобилно банкиране. Средностатистически един клиент отваря своето мобилно банкиране 15 пъти.

То дава Пълна информация за сметката и картата. Къде е, колко, на какъв пост терминал, през кой банкомат. Всичко най-важно за ваше улеснение.

Мобилното банкиране събира информация за вашите банкови продукти и услуги в рамките на екрана на мобилно устройство. Нареждате и подписвате преводи с няколко движения. Стилният и функционален интерфейс ви позволява да работите с него без да срещате неудобство от по-малкия екран.

Спестявате докато банкирате. Преводите през приложение RaiMobile са с по-ниски такси, в сравнение с таксите за преводи, наредени на хартиен носител.

Получавате гарантирана сигурност за вашите средства, благодарение на методите за защита на информацията.

Чуйте целия разговор: